Výčet obvyklých domovnických prací

 

Venkovní úklidové práce:                                                                                                                                                        

  •  zametání chodníků a přístupových ploch podle specifikace 1 x za měsíc
  •  úklid kolem kontejneru podle potřeby v souladu se svozovým plánem
  •  úklid před garážemi do 3 m  dle potřeby          
  •  úklid střech domů 1 x ročně              
  •  čištění okapových svodů a vpustí 1 – 2 x ročně
  •  úklid přístupových chodníků od sněhu
  •  pravidelný úklid odpadků kolem domů
  •  vysávání drážek výtahu 1 – 2 x ročně
  •  úklid sesunuté mulčovací kůry

 

Venkovní údržba:    

  • sypání chodníků v zimním období
  • postřik chodníků proti prorůstání trávy 3 x ročně
  • sekání trávy v prostoru 3 m od domu 3 x ročně

 

Údržba domu:    

  • pravidelná kontrola a výměna žárovek
  • kontrola funkce čidel a jejich opravy
  • kontrola a drobné opravy zámků, vložek a zavíračů
  • seřizování a opravy dveří a oken ve společných částech domů
  • zajištění výměny rozbitých dílů a skel
  • popisy schránek a zvonků v souladu s pokyny vlastníka
  • opravy drobných oděrek stěn
  • zajištění oprav v zájmu správné funkce a vzhledu domu

 

Práce v bytech:

  • kontrola funkce topení a př. drobné opravy (za úhradu)
  • poradenství v úpravách a změnách
  • odečty vodoměrů a kalorimetrů, jejich následné zpracování pro SBD
  • výměny vadných vodoměrů a kalorimetrů

 

Ostatní a specifické práce:

  • pravidelná kvalifikovaná údržba kotelen a výměníků
  • vedení provozní knihy kotelen a výtahů
  • odečty hlavních měřičů vody a tepla
  • součinnost s firmami provádějícími kontroly, revize a opravy
  • zajištění likvidace vosích a sršních hnízd na domech
  • zajištění nástrah proti hlodavcům v domech
  • objednání potřebných subdodavatelů a dohled nad jejich prací ve spolupráci se správcem
  • vyproštění z výtahu v případě, že není v dosahu servisní firma
  • posouzení závad, jejich dokumentace a transparentní hlášení na SBF
  • hlášení škod správci a spolupráce při jejich odstranění
  • dohlížet nad dodržováním domovního řádu
  • informování družstevníků o hlášených výlukách a př. opravých narušující běžný provoz domu
  • archivace tel. kontaktů na družstevníky pro případ havárie

 

Pohotovostní práce:                          

  • zajištění dostupnosti některého z kvalifikovaných pracovníků 24 hod denně
  • pohotovostní zásah některého pracovníka  v případě havárie vody, kotelny, topení, elektřiny, uvíznutí ve výtahu a je nedostupná, nebo pomalá servisní firma, poškození domu např. větrem tak, že hrozí další škody a jiné práce potřebné pro urychlené odvrácení nebezpečí a škod na životech a majetku družstevníků

 

Provozní náklady a vybavení:

  • pořízení veškerého vybavení a zázemí ( sněhové frézy, sekačky, mulčovače, zametače, auta, dílenské a kancelářské vybavení, úklidová technika, pronájem  nebytových prostor atd. ) je plně v režii domovnické firmy
  • pohonné hmoty a údržba techniky spojená s provozem je plně v režii domovnické  firmy
  • náklady spojené s pojištěním firmy a jejích pracovníků je plně v režii domovnické firmy
  • brigádníci, školení a kvalifikace jsou v režii domovnické firmy

 

 Seznam oprávnění a školení:

  • obsluha malých kotelen,
  • obsluha nízkotlakých nádob,
  • dozorce výtahu,  
  • Ž.L. správa a údržba bytového a nebytového fondu.

 

 

Kontakt

INTERMA BYTY
akciová společnost
U Sila 1201
Liberec 30
46311

482 737 977
604 227 931

Provozní doba 

Pondělí 7:00 -11:00 12:00-16:00
Úterý dle předchozí domluvy
Středa dle předchozí domluvy
Čtvrtek 7:00-11:00 12:00-16:00
Pátek dle předchozí domluvy

 

Kudy k nám

Klientský portál

Interma BYTY - uživatelské rozhraní

 

webmaster: Libor Kafka © 2013 Interma BYTY, a.s.