Nabídka správy nemovitostí

     Správa bytového fondu vznikla v roce 1996 jako samostatné středisko společnosti INTERMA, a.s. sídlící v Liberci. Od roku 2013 bylo středisko v rámci restrukturizace mateřské firmy osamostatněno pod názvem Interma BYTY akciová společnost.  V současné době spravujeme 179 domů s 4.628 bytovými jednotkami, pro 98 bytových družstev a společenství vlastníků, v 13-ti městech naší republiky, v celkové účetní hodnotě cca 4 mld. Kč. 

    10-ti členný kolektiv pracovníků společnosti je pravidelně vzděláván jak v oblasti právní tak i v oblasti účetní. Vedení společnosti důsledně dbá na uplatnění osobní odpovědnosti každého jednotlivého pracovníka a výsledky jeho práce jsou pravidelně kontrolovány.

    Díky flexibilitě zaměstnanců jsme schopni pružně reagovat na individuální požadavky našich klientů. Z tohoto důvodu jsme schopni spravovat nemovitosti s diametrálně odlišnou strukturou vlastnických vztahů, kdy jsou v jednom SVJ jsou všechny možné formy vlastnictví. Takovéto případy kladou nároky na vysoký standard účetních dovedností z důvodu rozdílnosti účetních postupů dle vlastnického práva.
   Tuto činnost vykonáváme za pomocí speciálně vyvinutého software pro správu jednotlivých SVJ, současně propojeného do účetnictví, vyúčtování záloh a jeho internetovou variantu pro prohlížení dat výborem jednotlivých SVJ. Individuální uživatelé mohou využít omezenou variantu internetového prohlížeče pro prohlížení dat „svého“ prostoru. Na vývoji těchto software jsme se spolupodíleli tak, aby vyhovovaly vysokým kvalitativním a bezpečnostním standardům, jež má naše společnost nastaveny.

     Účetní postupy podléhají každoročně kontrole při auditu účetnictví naší akciové společnosti zpracovávaném nezávislou auditorskou společností. 

Pojištění odpovědnosti máme sjednáno u Kooperativa Pojišťovna, a.s. ve výši 1 mil. Kč.

Vnitřní oznamovací systém.pdf

Součástí vlastní nabídky ekonomická správa nemovitosti je:

  • vedení předepsané evidence bytového fondu a její archivaci
  • evidence všech bytových, nebytových a komerčních prostor
  • evidence vlastníků, členů družstva, nájemníků, podnájemníků a uživatelů v bytových i nebytových jednotkách.
  • vedení podvojného účetnictví domu v souladu s platnou legislativou
  • vedení mzdové a personální agendy
  • komplexní správa úvěrů včetně hypotéčních a jejich rozpočítání mezi členy
  • aktivní obsluha bankovního účtu objednatele vč.zajištění veškerých plateb
  • stanovení výše nájemného
  • předpis služeb, fondu oprav, nájmů a veškerých záloh spojených s užíváním jednotek
  • zpracování podkladů pro roční rozúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek a vypracování archivní složky s kopiemi všech použitých dokladů
  • zpracování ročního vyúčtování služeb a záloh na ně jednotlivým uživatelům
  • vyúčtování fondu oprav a předkládání všem vlastníkům v rámci vyúčtování služeb
  • stanovení výše a sledování úhrad spojených s členstvím v družstvu, přepočet členských podílů,
  • pravidelná úprava záloh podle potřeb a nárůstu cen
  • vedení přehledu plateb všech plateb uživatelů
  • vyčíslení úroků nebo poplatků z prodlení v případě prodlení s platbami od uživatelů
  • zajištění on-line přístupu k datům výše uvedených  evidencí  pro výbor
  • zajištění on-line přístupu k datům a evidenci „svého objektu“ a „svého prostoru“ prostřednictvím internetu pro jednotlivé uživatele, vč. hlášení případných změn
  • upomínání dlužníků,
  • náklady na poštovné: 1x vyúčtování služeb, 1x nový rozpis záloh, 2x upomínka/klient a rok
  • zpracování kompletní účetní uzávěrky vč. její kopie pro výbor
  • zpracování ročního daňového přiznání k dani z příjmů
  • zpracování výroční zprávy hospodaření pro schválení členskou schůzí nebo shromážděním vlastníků
  • audit účetnictví a předepsané evidence vedených jiným správcem

Součástí vlastní nabídky technické správa nemovitosti je:

  • archivace technické dokumentace domu
  • pravidelná kontrola stavu domů
  • komunikace s přímými dodavateli energií a služeb, uzavírání smluv a jejich dodatků
  • sestavení plánu předepsaných revizí, prohlídek a kontrol dle legislativy, zajištění jejich provedení a součinnost při zajištění následných oprav
  • zajištění revizí spotřebičů ve vlastnictví uživatelů jednotek
  • zajištění provozuschopnosti objektu (havárie, pojistné události, živelné pohromy)
  • zajištění údržby objektu (drobné opravy a údržba společných částí domu)
  • provádění výběrových řízení na dodavatele oprav a služeb
  • evidence pojistných událostí, zajištění náprav vzniklých škod, zajištění podkladů pro likvidaci pojišťovnou
  • kontrola plnění povinností ukládaných vlastníkovi bezpečnostními,hygienickými a požárními předpisy
  • poradenství v oblasti optimalizace dodávky energií služeb
  • podávání návrhů na nezbytné rozsáhlejší opravy či rekonstrukce
  • zajišťování oprav a údržby bytových a nebytových domů a komerčních prostor
  • součinnost při zajišťování větších oprav, rekonstrukcí a s tím spojených výběrových řízení
  • vyjadřování se k záměrům stavebních úprav, které svým rozsahem nepřesahují ohlašovací povinnost dle stavebního zákona
  • zajištění havarijní služby
  • zajištění úklidových služeb společných prostor
  • zajištění úklidu venkovních ploch
  • zajištění úklidu a údržby vnitřních parkovacích stání
  • zajištění údržby zeleně
  • zajištění deratizace, dezinfekce a dezinsekce objektů
  • zajištění odečtů poměrových měřidel
  • zajištění inventarizace majetku klienta, pasporty, vybavení jednotek, investiční majetek

 

Součástí vlastní nabídky organizační a správní je:

  • provozování jednoduchých internetových stránek pro dům
  • obsluha datových schránek
  • zajištění vypracování a uzavření smluv souvisejících s převodem jednotek do vlastnictví
  • zajištění vypracování a uzavření smluv souvisejících s převodem členských práv v bytovém družstvu
  • organizační zajištění členské schůze nebo shromáždění vlastníků, zajištění prostoru, sestavení plánu, příprava podkladů, rozeslání pozvánek,
  • vypracování zápisů z členských schůzí nebo shromáždění vlastníků vč. přijatých usnesení
  • zpracování a odeslání podkladů do rejstříku dokumentů na obchodním rejstříku
  • účast zástupce Interma BYTY, a.s. na členské schůzi nebo shromáždění vlastníků
  • zajištění předkládání povinných údajů Českému statistickému úřadu
  • zajištění vypracování návrhů na změnu stanov
  • zajištění kompletace poštovních zásilek určených jednotlivým členům
  • zajištění informování uživatelů o změnách týkajících se spravovaných nemovitostí
  • vypracování vnitřních směrnic a provozních řádů dle platné legislativy
  • archivace platného znění veškerých smluv
  • vypracování nájemních smluv dle platné legislativy
  • podávání výstrah a návrhů na ukončení nájemních smluv
  • zastupování objednatele při soudních řízeních v souvislosti s vydáváním platebních rozkazů
  • poskytnutí součinnosti při soudním vymáhání pohledávek
  • příprava podkladů souvisejících s vyloučením člena z družstva, vyčíslení vypořádacích podílů

Novinky kancelář správa nemovitostí

  • 20.06.2025 09:13

    Upozornění : maily - spam

    Bohužel se poslední dobou stává, že zaslané dokumenty na Váš email končí ve "spamu" (nevyžádané zprávy). Žádáme Vás proto, abyste si průběžně kontrolovali emailové zprávy ve spamech v průběhu měsíce. Mohli byste zameškat např. důležitou schůzi (shromáždění či čl.schůzi) nebo by se k Vám...

  • 30.05.2025 09:04

    Ukončení topné sezóny 2024/2025

    Vážení odběratelé, dovolujeme si Vás informovat, že v souladu s vyhláškou č. 194/2007 Sb. dojde v sobotu 31. 5. 2025 k ukončení topné sezóny 2024/2025 a s ní spojené dodávky tepla pro vytápění. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte kdykoliv obrátit na náš dispečink. Děkujeme, že jste touto...

  • 06.11.2024 15:04

    Provozní doba o vánočních svátcích

    V pondělí 23.12.2024 bude otevřeno 8:00 - 14:00 hod. V pondělí 30.12.2024 bude zavřeno!  

  • 24.10.2024 12:35

    Klientský portál G5i je dostupný i v mobilech

    Aplikaci najdete na Google Play pod názvem "G5i mobile" ke stažení zdarma. Přihlašovací údaje, které jste od nás obdrželi, jsou platné pro nahlížení přes počítač i přes mobil.

  • 19.03.2024 12:28

    Omluva za technické problémy

    Omlouváme se za technické problémy se zobrazováním našich internetových stránek a nefungujícími emaily v minulých dnech.  Interma BYTY správa s.r.o.

  • 21.11.2023 10:54

    Provozní doba o vánočních svátcích

    Provozní doba o vánočních svátcích Od  22. prosince 2023 do 1. ledna 2024 bude omezen provoz kanceláří. V tomto období budou zaměstnanci správy řešit pouze technické havárie.  Posledním úředním dnem roku 2023 je pondělí 18.12.2023  8:00-11:00 a 12:00-16:00 hod Platby...

  • 04.09.2023 14:56

    Nový technik na správě

    Oznamujeme Vám, že na místo technika nově nastoupil pan Frumar. Číslo mobilu a email se nezměnily.

  • 08.03.2023 07:40

    Oznámení

    Před nedávnem se našel mobil. Zájemce si ho může vyzvednout u nás v kanceláři. Našel se také svazek klíčů, jsou uložené také u nás v kanceláři.

  • 05.12.2022 08:20

    Provozní doba o vánočních svátcích

    Provozní doba o vánočních svátcích Od  23. prosince 2022 do 1. ledna 2023 bude omezen provoz kanceláří. V tomto období budou zaměstnanci správy řešit pouze technické havárie.  Posledním úředním dnem roku 2022 je pondělí 19.12.2022  8:00-11:00 a 12:00-16:00 hod Platby...

  • 03.06.2022 12:36

    Dne 4.7.2022 bude zavřeno

    Dne 4.7.2022 bude z technických důvodů zavřeno (kanceláře i pokladna). 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kontakt

Interma BYTY správa s.r.o.
U Sila 1201
463 11 Liberec 30

485 221 263
604 227 931

datová schránka : d6zfygb

Provozní doba 

Pondělí 8:00 -11:00 12:00-16:00
Úterý dle předchozí domluvy
Středa dle předchozí domluvy
Čtvrtek dle předchozí domluvy
Pátek dle předchozí domluvy

 

Kudy k nám

Klientský portál

Interma BYTY - uživatelské rozhraní

 

© 2013 - 2021 Interma BYTY správa s.r.o.